Ordensregler

Alle, der færdes på Balleskolen, skal være med til at gøre skolen til en god arbejdsplads for alle børn og voksne. Ordensreglerne skal understøtte en dagligdag, hvor alle - børn, forældre og personale - kan trives og i fællesskab fremme et udviklende og samarbejdende læringsmiljø.

Alle skal blive så dygtige, som de kan

Ordensregler:

- Alle skal medvirke til et godt arbejdsmiljø i timerne, så alle kan få størst muligt
udbytte af undervisningen.

- Vi taler (og lytter) pænt til hinanden

- Vi behandler både skolens og andres ting med respekt

- Vi viser hensyn til andre i undervisning og leg/pauser

- I frikvartererne viser vi hensyn og tager ansvar, så alle kan færdes trygt.

- Som elev må du forlade skolen, når skoledagen er slut, men ikke før UDEN en tilladelse fra en voksen i huset

- 8. og 9. årgang må forlade skolens område i pauserne, men skal være tilbage til undervisningens start.

- Rygning, snus, damp er ikke tilladt for elever og voksne i skolens åbningstid (6.30-16.30) og på skolens område hele døgnet

- Hvis du kommer til at ødelægge noget på skolen, skal det meddeles hurtigst muligt til kontaktlæreren/klasselæreren eller kontoret, hvorefter der tages stilling til evt. erstatningskrav.

Efterlevelsen af ordensreglerne er et fælles ansvar for elever, personale og forældre på Balleskolen